Alla inlägg den 1 juli 2009

Av lize - 1 juli 2009 12:31

alltså jag jobbar under sommaren på en stormarknad, och man slutar aldrig förvånas över människor..., i går kom det en kund till min kassa och detta hände:

han: alltså ni har jäkligt dyra godispåsar här, jag vägde påsen och den kostar ju 60 öre, man vill ju inte betala för påsen...

jag: men du kan ju ta en vanlig plastpåse om du tycker att karamellkungen påsen väger för mycket, och blir för dyr för dig.

han: ja okej ja det är sant, men jag tänkte på andra kunder, man blir ju nästan blåst på 1 kr. och det vill man ju inte.

jag: ja okej jag kan ta upp det, vill du ha en plastpåse eller?

han: ja gör det, nej jag orkar inte byta nu.


alltså hur sjuka får människor bli?! eller snåla? det är ju inte så att det är helt gratis att göra alla dessa godispåsar, och tycker man att de kostar för mycket får man vääll helt enkelt ta en plastpåse, eller bära med sig godiset i handen, fyfan! folk är så sorgliga.


Av lize - 1 juli 2009 12:24

hm sorry har vart jätteseg på att skriva men har hänt aå mycket :P, vr ju som sagt på det lila partyt, där vi bjöds på tacos :D, drog sen vidare till någon fest i nacka men den var fett seg så jag, malin och ida drog vidare till Dalarö, lång bit jag vet men ida var nyckter och fick köra oss andra :P, Malin och jag vaknade degen efter i min soffa och det var typ 1000 grader, käka lite frukost sen tog vi båten ut till en ö där vi låg och stekte hela dagen, fett nice :).

lite bider från lila partajet

Presentation

Omröstning

vad kan göra min blogg bättre?
 den är bra som den är
 mer uppdateringar
 mer bilder
 mer mode
 mer vardag
 mer kändisar
 inget den suger
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards