Alla inlägg den 6 juli 2009

Av lize - 6 juli 2009 16:31

ska jag festa idag? har inte bestämt mig än är ju måndag och jag jobbar till kl 22:15 och är ledig i morgon. hmm...får se efter jobbet helt enkelt.

Av lize - 6 juli 2009 15:15

var hos Hanna precis och käkade lunch och färgade hennes hår gick bra faktiskt, (tror jag i allfall) han inte se det torrt. och jag fick även en klänning av henne. den var för kort för henne, och jag blev happy en helt ny dress bara sådär säger man ju inte nej till :), har en bild men man ser inte så bra men den satt jävligt bra vid lökarna. klänningen kommer från gina.

Av lize - 6 juli 2009 15:04

idag möttes jag och Hanna på gymmet kl 10, idag börjar nämligen min jakt på kilona. elller kilona, jag vill bli mindre och mer vältränad helt enkelt. och jag har en sådan kropp som väldigt lätt bygger muskler därför är det ofta så att jag inte går ner så mycket i vikt men dessto mer i klädstorlekar. jag har ju inte tränat på ett tag nu så jag trodde att jag lätt hade gått upp minst 2 kg, men jag var precis på samma vikt som innan. kändes jävligt nice. så nu har jag bestämt mig för att köra lite mer konditionsträning så jag inte blir så bitig. ska självklart träna musklerna också men inte så mycket. idag så sprang jag en halvtimme på löpbandet och körde mag-, rygg, och bröststyrka. magen vill man ju ha snygg, måste då även träna ryggen. och bröst såklart det är ju faktiskt så att brösten kan lyftas lite om man tränar bröstmusklerna. och man vill ju gärna ha en snygg hylla :D. ska ju även försöka äta nyttigare också så att resultaten går snabbare, ska inte banta utan mest skita i godiset, läsken och all snabbmat. alkoholen är såklart välkommen´, jag menar man kan ju inte förbjuda allt :P.

Presentation

Omröstning

vad kan göra min blogg bättre?
 den är bra som den är
 mer uppdateringar
 mer bilder
 mer mode
 mer vardag
 mer kändisar
 inget den suger
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards