Alla inlägg under juli 2009

Av lize - 14 juli 2009 21:41

idg var det tänkt att sola lite, hann väll göra det i 10 min innan det började regna så jäkla irri, är hos mamma och pappa och det bästa jag kom på att göra en regnig dag som denna var att sno något av min brors dataspel, nöööör jag vet. det blev diablo haha, spelade det när jag var yngre faktiskt men det var roligatre då :P. i morgon blir det sjön som gäller, ska ju bli sol. får se om malin och dom också ska med. nu ska jaf kolla vidare på deep blue sea.

Av lize - 13 juli 2009 23:07

vill verkligen få långt hår nu, har haft det i en mellanlängd ett tag nu eftersom att jag klippte mig kort för över ett år sedan. vill inte ha extentions för det känns så fake. vill ha mitt egna hår :P, de saker som man kan göra (som jag hört):

äta b vitamin

sola

massera hårbotten 5 min varje dag

klippa topparna ofta

vet inte om något av det funkar eller om det bara är myter, är det värt att pröva?

Av lize - 13 juli 2009 18:28

haha för exakt 1 år sen var jag, sara, hanna och emelie på roadtrip. haha har så jävla mycket roliga minnen från den resan haha. bland annat ett som jag asgarvade åt idag, var när sara hade av en nyckel som satt i altandörren hos en tjej vi fick bo hos men hon inte kände, det roliga var att halva nyckeln satt kvar i låset så att det inte gick att stänga dörren alls och tjejen var på jobbet just då också, fyfan vilken ångest hon hade stakarn, men jag kan ju bara inte låta bli att garva åt det nu. jag kan verkligen vara skadeglad men sålänge inget allvarligt händer.

Av lize - 13 juli 2009 14:16

snart kommer sara hit och vi ska ner till stranden och steka och bada, eller bada...fan iskallt i vattnet.  

Av lize - 13 juli 2009 11:50

kom just hem från Malin, var där hela dagen igår, båda var bakis så vi drog och köpte pizza och solade, se blev det middag, kubb och buzz spelande, alltid lika roligt :). Malin jobbar idag men jag har ju 1 vecka semester nu så det ska bli nice. idag ska jag bara slappa i solen hela dagen, får se om jag orkar ut och spe´ringa sen men antaglegen inte :P, är nämligen sugen på att springa tjurruset som är ett terränglopp på ca 1 mil, man springer alltså i kärr, i vatten och hoppar över träd bla. älskar sånna utmaningar och är fett sugen. men måste börja träna nu iså fall om man ska orka. vill gärna få med mig någon också vore roligare.

Av lize - 12 juli 2009 12:53

mellan hanna och mig imorse då man var fett sliten:

hanna: fyfan vad jag luktar lök.

jag: ja jag med som fan...

jag: känner du också att det växer mossa på dina tänder?

hanna: hahaha ja fyfan.


vi hittar en stor blöt fläck i våran säng som visade sig vara vatten som hanna spillt ut:

jag: vadfan är det har för fläck?

hanna: jag vet ifan? kände att det var lite blött.

jag: men det är ju asblött värsta fettofläcken, och det  luktar lite suspekt också haha.



Av lize - 12 juli 2009 12:43

han inte skriva något alls igår var helt fullspäckat schema, jobbade från 7 - 15 drog sen direkt till mina kusiner på 30 års kalas, sen dírekt vidare på nästa fest, drog sen därifrån runt 11, jag och hanna cyklade hem haha, så jävla roligt!!. sen fixa sig lite och dra ut, var riktigt nice drag och träffade så jäkla mycket folk man kännde som var helt otippat fet roligt var det. så idag har man huvudvärk som heter duga :P.

Av lize - 10 juli 2009 22:02

alltid när jag ska ut eller vara snygg genom att ha fina läppar hittar jag inte något av mina läppglans. detta leder till att jag ständigt köper nya, jag tappar ju även en heldel när jag är ute också. men har städat i min sminkväska och mina väskor och hittade detta :P, håller i mitt favvo läppglans som även ska göra läpparna fylligare.

Presentation

Omröstning

vad kan göra min blogg bättre?
 den är bra som den är
 mer uppdateringar
 mer bilder
 mer mode
 mer vardag
 mer kändisar
 inget den suger
 annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards